Soluţii potrivite nevoilor tale

Confortul dumneavoastră este pentru noi o preocupare constantă. În parteneriat cu Ariston, ne îmbunătăţim constant serviciile şi nivelul de profesionalism cu pasiune şi dăruire. Astfel, vă oferim trei opţiuni de Contracte de Service ce includ o garanţie extinsă pe durata a doi ani, precum şi multe alte servicii ce vin în ajutorul dumneavoastră.

Puteţi beneficia de: economie, confort şi siguranţă, iar în eventualitatea unor anomalii în funcţionarea centralei termice, echipa noastră de service va interveni rapid şi va rezolva cu profesionalism orice situaţie. În gama noastră de Contracte de Service, veţi găsi cu siguranţă unul care vi se potriveşte:

Contractele Service includ câteva servicii care vă vor ajuta să evitaţi eventualele costuri neplanificate ce ţin de centrala termică, prelungind durata de viaţă a centralei dumneavoastră.

GARANŢIE EXTINSĂ
O garanţie extinsă pe durata a doi ani care acoperă 100% din costul pieselor de schimb pe perioada contractului.

INTERVENŢIA TEHNICIANULUI
Pentru contractele Plus şi Premium, manopera şi deplasarea tehnicianului sunt gratuite pe durata contractului.

VERIFICARE TEHNICĂ PERIODICĂ
Conform legii şi prescripţiilor ISCIR, Verificarea Tehnică Periodică trebuie efectuată o dată la maximum doi ani pentru a asigura funcţionarea sigură şi eficientă a centralei dumneavoastră. Această verificare este inclusă în Contractele noastre Plus şi Premium.

RAPORTUL DE CONSULTANŢĂ TERMICĂ: O EVALUARE PENTRU OPTIMIZAREA CONFORTULUI DUMNEAVOASTRĂ
Tehnicienii noştri vor evalua eficienţa termică a locuinţei dumneavoastră, a centralei şi a sistemului de încălzire. În urma evaluării, vă vor oferi consultanţă specializată pentru a vă ajuta să reduceţi consumul de energie termică, să îmbunătăţiţi siguranţa casei dumneavoastră. tră. De asemenea, veţi primi Raportul de Consultanţă Termică, un document personalizat pentru dumneavoastră, elaborat de către Ariston împreună cu experţi în domeniu, menit să vă ofere informaţii despre consumul şi pierderile de energie termică ale locuinţei dumneavoastră şi recomandări pentru un nivel de confort optim.

REVIZIA ANUALĂ
Contractul Premium include o revizie anuală prin care se verifică starea tehnică a centralei dumneavoastră, asigurând cel mai rapid timp de intervenţie.*

ASISTENŢĂ PRIORITARĂ
Cu Opţiunea Premium vă asigurăm prioritatea pentru eventualele intevenţii necesare pe perioada contractului, asigurând cel mai rapid timp de intervenţie.**

*Revizia anuală se efectuează în perioada mai-august, o singură dată pe perioada contractului.
** Pentru a lua legătura cu Centrul nostru de Service vă invităm să folosiţi datele de contact de pe ultima pagină a acestui pliant.

Cum puteţi beneficia de oferta noastră?

Contractele Service pot fi achiziţionate numai de la Centrele de Service autorizate Ariston, urmând paşii de mai jos:

  • Contactaţi Centrul nostru de Service Autorizat Ariston pentru a achiziţiona Contractul de Service înainte de expirarea garanţiei centralei dumneavoastră Ariston. Specialiştii noştri vă vor oferi toate informaţiile necesare referitoare la cele trei tipuri de contracte.
  • Cunoscând aceste informaţii, veţi putea alege un contract de service valabil timp de doi ani din momentul expirării garanţiei centralei.
  • Puteţi achiziţiona Contracte de Service:
    • De două ori, dacă deţineţi o centrală termică Ariston cu o garanţie standard de 2 sau 3 ani
    • O singură dată, dacă deţineţi o centrală termică Ariston cu o garanţie de 5 ani
    • Contractele de Service pot fi achiziţionate cel mai târziu în ziua expirării garanţiei pentru centrala termică Ariston pe care o deţineţi. Veti beneficia de o perioada de graţie de 30 de zile de la data expirării garanţiei. Aceasta va fi oferită sub condiţiile specificate în Contractul Pachete Servicii.

Beneficiile dumneavoastră

Semnând un Contract de Service, puteţi sta fără griji şi veţi prelungi durata de viaţă a centralei dumneavoastră!

GARANŢIE: Acoperim 100% din costul pieselor de schimb pe perioada celor doi ani de contract. Folosirea pieselor originale garantează funcţionarea centralei în parametri optimi.

SIGURANŢĂ: O bună funcţionare a centralei garantează siguranţa locuinţei dumneavoastră.

ECONOMIE: Centralele termice trebuie verificate periodic pentru a li se menţine sau reface parametrii de funcţionare prevăzuţi de producător. Cu Raportul de Consultanţă Termică vă puteţi reduce consumul de energie prin măsurile practice recomandate de echipa noastră de profesionişti.

PIESE DE SCHIMB ORIGINALE: Folosirea pieselor originale garantează funcţionarea centralei în parametri optimi.

CONTROL AL COSTURILOR LEGATE DE REPARAŢII: Aveţi o sumă fixă anuală ce acoperă în funcţie de contract reparaţiile şi piesele înlocuite.